Wednesday, December 14, 2011

Bilik tidur idaman

Saje je nak post kat sini bilik tidur yang aku harapkan ada untuk anak-anak aku nanti. Cewahh..
Bilik tidur kelamin takleh macamni, kene romantik. Bilik tidur kat bawah ni sesuai untuk rumah yang tak berapa besar ataupun nampak lebih kemaslah dari guna katil yang biasa tu. Tak sabar rasanya nak sediakan tempat tidur untuk anak-anak. hehehe ;P


Bilik tidur nampak macam bersepah tapi still menarik di mata aku.


Suka design camni sebab klu bilik kecik, boleh minimize kan ruang.


yang ni tak payah letak dalam bilik pun takpe, letak kat sebelah ruang tamu.huhu


yang ni perlukan ruang yang agak besar jugak. tapi aku suke camni, pasal nmpk simple tapi boleh sumbat 2-3 orang anak dalam 1 bilik.


ciri-ciri keselamatan untuk letak barang-barang kat atas meja tu kurang. Jadi pada aku lebih baik letakkan satu lagi papan kat situ. Ni pun boleh minima kan ruang.


cantik jugakla tapi aku tak suke sangat pasal takde almari.


ciri-ciri keselamatan untuk style camni pun kurang jugak pasal barang-barang mudah jatuh. sebagai alternatif kalau tambah papan kat tepi katil tu pun ok. ;D


1 comment:

YouSOF said...

Serius aku pun teringin nak ada bilik macam tu!!

No.2 dengan no.4 paling memikat hati lah.. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...