Friday, December 23, 2011

Zehra - Dingin Lavender

Tak silap aku dah episod ke-3 drama ni untuk malam ni. So far aku rasa bestla...tinggg...


Paling suka dengan Eira Syazira ni..kalau ada cerita dia berlakon pakai tudung mesti aku nak tengok..mungkin sebab perwatakan yang dia bawak lemah-lembut bila pakai tudung. Tapi kalau cerita tu dia tak pakai tudung, tak kisah sangat pun nak tengok..huhu

Mudah-mudahan suatu hari nanti Eira Syazira akan terbuka hati untuk terus berhijab. Masa tu aku lah yang paling suke...




Kelakar giler masa Sir Mathew tanya pelakon kat atas ni dalam Islam yang mana betul, pakai tudung atau tak?? Tak terjawab kau..keke..bestlah skrip ni tapi apsal la para pelakon masih tak berhijrah.Sebenarnya tak tau apa nama pelakon kat atas ni..Sorry.

Adakah hanya lakonan semata-mata. Mungkin jugak skrip yang dibawa tu tidak mendatangkan apa-apa kesan pada diorang. Wallahualam.. Apa pun, kita sebagai masyarakat jangan terikut-ikut perkara negatif yang artis bawak.


Manis cakap : habis je taip entry ni, maka bersambunglah zehra ni ke episod akan datang..kekeke.

3 comments:

diana said...

akak pun tengok tadi..pertama kali tengok..best jugak drama ni..

manis said...

teruskan menonton di episod akan datang ye kak diana..ehhe..suke sgt tgk... ;)

SHARING, BLOGGING AND EARNING said...

Salam buat Eira Syazira....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...