Friday, January 20, 2012

Cinta & Benci???

Pagi-pagi dah dengar lagu ni..jadi sampai ke petang nanti mesti lagu ni je dalam kepala otak ni..adoii laa


Bagaimana cara membuat mu bahagia
Nyaris ku menyerah jalani semua
Telah berbagai kata ku ungkap percuma
Agar kau percaya cintaku berharga

Telah kuat ku menahanmu
Mempertahankan cintaku
Namun kau begitu sahaja
Tak pernah merindu

Sungguh aku tak bisa
Sampai kapan pun tak bisa
Membenci dirimu sesungguhnya aku tak mampu

Sulit untuk ku bisa
Sangat sulit pun tak bisa
Memisahkan segala cinta dan benci yang ku rasa

Apa kau mengerti ku sedih sendiri
Tanpa ada kamu ku merasa sepi
Telah lama ku menantimu
Diam sendiri menunggumu

Setelah hati mencinta
Ku sakit kernamu...

Sungguh aku tak bisa
Sampai kapan pun tak bisa
Membenci dirimu sesungguhnya aku tak mampu

Sulit untuk ku bisa
Sangat sulit pun tak bisa
Memisahkan segala cinta dan benci yang ku rasa

By : Giesha


Manis : Sungguh, aku tak bape paham lagu ni..huhu..maksudnya pompuan ni syok sendiri ke ape ek? Tapi memang sakitlah kalau diri ni tak dihargai..huhu..

Buat adik-adik yang sedang bercinta, janganlah terlalu mencintai seseorang melebihi kasih kita pada Allahs.w.t., bila hubungan tu terhenti ditengah jalan rasa sakitnya sangat susah untuk diluahkan..cintailah mereka dengan seadanya dan tidak berlebih-lebihan. Kalau ada jodoh, kawin jugak! peaceee!!!! :P


Sekian.

1 comment:

Razif Mokji said...

mmmmm tepuk dada tanya selera pompuan tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...