Wednesday, February 15, 2012

Petua supaya mudah mengandung



Dalam rancangan TANYALAH USTAZ.....Ada dikongsikan 1 petua bagaimana untuk mudah mengandung @ hamil.

Kepada yang puas berusaha denggan bermacam-macam cara. Jangan mudah berputus asa.

Cubalah pula petua @ amalan ini....

  1. Ambil 4 biji buah kurma...suami genggam 2 biji, isteri genggam 2 biji
  2. Kemudian, buang biji kurma tu
  3. Blend @ kisarkan kurma tadi bersama dengan susu kambing
  4. Minum air campuran kurma dan susu kambing tersebut sorang segelas.
  5. Amalkan sekali sahaja dalam seumur hidup.
  6. Kemudian, amalkan minum susu kambing setiap hari waktu pagi.
InsyaAllah mujarab. Selamat mencuba.

Kata ustaz tadi, setakat ni, feedback yang dia terima, kebanyakannya dapat zuriat dalam masa setahun.

Cubalah, siapa tahu ada rezeki? Allah jualah yang Maha Menentukan dan Maha Memakbulkan permintaan hamba-hambaNYA...

Dapat kat SINI


Nak cubalah...mudah-mudahan... *^^*

Sekian.

3 comments:

izan mama mia said...

wah...manis dah cuba ker?..tak pernah rasa susu kambing tu..sedap tak?....

manis said...

izan mama mia : tak pernah cuba lagi petua ni..baru jumpa hari ni..hehe..
nk try jugaklah..

susu kambing rasa dia sama je cam susu lain...selalu manis minum produk hi goat.. =D

manis said...

izan mama mia : tak pernah cuba lagi petua ni..baru jumpa hari ni..hehe..
nk try jugaklah..

susu kambing rasa dia sama je cam susu lain...selalu manis minum produk hi goat.. =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...