Tuesday, April 5, 2011

Betul ke perempuan tak mengaku tua???

Sejauh mana yg korang tau tentang persoalan tu? ^^

Betul ke golongan perempuan/wanita tak mengaku diorang sebenarnya dh tua? Aku sebagai seorang perempuan kadang2 rasa mcm tu jgk..hehe..

Bukannya apa, sekarang ni aku bisnes online la sikit2 kan. Majoriti customer ialah perempuan. Bila tanya tentang produk atau stok mesti nak panggil kakak. Kalau yang tanya kat facebook bolehla aku tengok profile diorang kan. Berapa umur diorang kalau nak dibandingkan dengan aku ni. Tua sangat ke aku ni sampai diorang panggil kakak padahal kalau tengok profile diorang, diorang lagi tua dari aku. heeee.

Tapi kalau yang tanya kat emel, memanglah aku tak dapat trace. Tapi layankan ajela. Memanglah itu budi bahasa kan tapi bagi aku cukuplah sekadar berbahasa "SAYA" & "AWAK"  atau "Ï" & "YOU" saja. Boleh digunakan oleh semua umur. Melainkan kalau aku sendiri yang gatal-gatal nak bahasakan diri aku kakak atau adik...wahahaha..

Korang pulak cmne? =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...