Wednesday, February 8, 2012

Jalan-jalan ke Batu Layar

Dah habis cuti baru nak update...heeee
Kelmarin pergi jalan ke Batu Layar lebih kurang macam picnic la...tapi tak berapa nak rancang...

Batu Layar tu apa?? ohh, Batu Layar tu pantai kat Kota Tinggi..kalau dari bandar Kota Tinggi dekat sejam lah baru sampai...memang agak jauh..

Lepas je solat Asar, kitorang terus gerak ke sana. Sampai sana pukul 5 lebih..


Masa ni air surut lagi..tak lama pastu lebih kurang 5 - 10 minit, air mula naik..kiranya kat tmpt gambar ni diambil, air dah paras buku lali..kejap jerk..huhu


Kat Batu Layar ni banyak batu-batu sebab tu dipanggil Batu Layar kut...





Bestnya kat Batu Layar ni sebab banyak batu-batu, air pun tak dalam sangat..kalau budak-budak kecik nak mandi tu taklah bahaya sangat kut..tapi memandangkan ayahanda aku dah warning awal-awal jadi anak-anak buah aku semua tak mandi, setakat celup-celup kaki jerk..hehehe

Ok..tu jela gambar yang dapat dikongsi..upss kalau nak tengok lagi gambar boleh ke blogshop aku..hehehe KLIK SINI


Ehh kete sape ni?? alaa comel-comel...huhuhu..haa memandangkan kete ni baru pakai kasut, excited ler aku nak bawak...en.hubby tidak dibenarkan bawak sama sekali..kete dia pun aku sanggup taknak naik..kekeke...sebelum ni, kete ni tak penah pakai kasut, pakai selipar jerk walaupun dah hampir 6 tahun hidup dengan aku..kekeke...


Sekian.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...