Sunday, April 15, 2012

Movie : Battleship...best!!!


Korang dah tengok Battleship? Mesti dah kan??
Yang belum pegilah tengok. Aku bagi 4 bintang dari 5 bintang untuk cerita ni. Best!!! =D

Aku & en.asben pergi hari Rabu masa cuti hari pertabalan YDPA kelmarin. Ramai betul orang nak tengok wayang...Fuhhh!! Siap booking ticket tapi terlewat sampai pulak, aku cari parking kereta, en.asben pergi beli ticket tapi at last dapat seat depan jugak sebab memang dah terlewat 15 minit kot..cettt..tapi nasib baik 5 dari depan, takdelah terdongak sangat.

Aku ni biasalah, mula-mula tengok mesti lah nak kena ada sesuatu daya penarik dalam cerita tu. Tengok-tengok lelaki rambut panjang, tak hensemlah pulak!!
Tup tup...bila dah rambut pendek.. hensemlah pulak..hahahahha...barulah semangat nak tengok. Aishhhh body mengancam pulak tuh!! kah3. (Maklum tak berapa kenal pelakon-pelakon ni...hoho)

Ehhh tapi di awal cerita dah ada scene lawak okeh! Memang kelakar + sengal + bodoh je mamat ni. kuikuikui

 

Kalau ikutkan aku filem ni ada jugak yang tak berapa logik pasal tu tak boleh bagi bintang penuh.heee


Apapun bestlah jugak tengok...popcorn pun tak habis makan tau tengok movie ni. Selalunya tinggal bekasnya je tapi kali ni boleh bawak balik pulak. Tu tandanya aku suka kat cite ni..

Yang belum tengok, pergilah tengok. =D

Sekian.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...