Monday, April 23, 2012

Zizan : Urusan Dira Bukan Urusan Saya

22 Apr - Baru-baru ini, Zizan (Raja Lawak) atau Zizan Razak, telah diminta untuk mengulas mengenai isu Dira atau Dira Abu Zahar dan juga dakwaan mengenai pengacara "Melodi" itu yang telah terlibat dengan kes memukul seorang wanita di sebuah kelab malam.
Memetik dari sumber mStar, Zizan, yang juga pengacara "Melodi" bersama dengan Dira telah menyatakan bahawa segala urusan rakan pengacaranya adalah urusan peribadinya, dan sebagai seorang profesional, dia enggan terlibat.
Selain itu, sebagai orang luar, isu itu adalah satu isu yang sensitif, beliau turut menambah, "Sejujurnya satu-satunya individu yang berhak bercakap mengenai perkara ini adalah Dira sendiri kerana dia lebih mengetahui. Tambahan pula isu ini sangat sensitif dan kesahihan cerita tersebut belum tentu benar."
"Jadi adalah lebih baik saya tidak mencampuri urusan orang lain kerana takut ia akan menimbulkan masalah," ujarnya.
Malah, selepas isu panas itu menjadi liputan meluas di media, ramai peminat setia tertanya-tanya dengan kehilangan kelibat Dira dari rancangan gosip popular itu. Tambahan pula, kehilangan Dira telah diganti oleh Awal Ashaari.
"Baik pihak produksi mahupun Dira saya memang tidak pernah bertanya mengenai kehilangannya daripada program itu kerana tidak mahu masuk campur.
"Apabila penerbit memberitahu saya akan digandingkan dengan orang berbeza, saya anggap Dira mempunyai komitmen lain," jelas Zizan.
Zizan juga telah disoal mengenai keserasiannya bekerja dengan Awal, dan pengacara itu mengaku dia senang bekerja dengan pengacara baru itu. Walaubagaimanapun, Zizan tidak pasti sama ada Awal akan terus kekal sebagai pengacara atau sehingga kes Dira selesai.

Macam-macam hal dunia artis ni kan...hai retis-retis!!

Sumber

Sekian.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...