Saturday, December 17, 2011

Kalimah Allah di awan biru

Gambar kat bawah ni aku ambil on the way ke bandar Kluang untuk menghantar sepupu kahwin. Biasalah duduk sebelahkan, mata pun saja-saja nak tengok ke langit. Tetiba ternampak kalimah Allah di sebalik awan tu.

Gambar ni aku ambil agak terlewat beberapa saat, jadi awan tu dah bergerak sikit. Masa mula-mula tengok, memang jelas. Ada dua gambar je yang ok masa amik ni.

Subhanallah. 


 Dirakam pada 11 Disember 2011


Guna henpon murah je, tak clear sgt..hehhh

1 comment:

Si Gadis Semasa said...

Subhanallah ! walaupun tak clear , tapi tetap boleh nampak .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...