Sunday, June 10, 2012

Erra Fazira Sangkal Dakwaan Guna Khidmat Kaunseling


Primadona Malaysia, Erra Fazira atau nama sebenar Fazira Wan Chek menyangkal dakwaan bahawa dia dan suami, Engku Emran Engku Zainal telah mengambil khidmat kaunseling berikutan masalah rumah tangga yang dialami mereka berdua.

Erra turut merayu kepada pihak bertanggungjawab itu agar menghentikan tohmahan yang tidak benar, kerana ujar Erra lagi, dia dan suami tidak pergi mendengar khidmat kaunselor yang diberitahu sebelum ini. Dia turut menambah bahawa perkara tersebut tidak perlu dipercayai dan mengarut.

Dipetik dari laporan mStar, Bukan sekali dua berita ini disampaikan, malahan sejak setahun yang lalu berita keretakan rumah tangga Erra Fazira heboh diperkatakan, namun dinafikan Erra sendiri.

"Saya pelik kenapa orang yang tulis cerita ini, macam dia pula yang mengalami situasi sebenar, sedangkan saya yang berkahwin, kenapa mereka seperti lebih tahu apa yang terjadi berbanding saya?".

"Saya tidak mahu memberi komen lebih mengenai isu ini kerana merasakan ini rumah tangga saya, tidak perlu rasanya saya memberitahu apa yang terjadi. Sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula suami isteri."

Ibu kepada seorang anak perempuan, Engku Aleesya Engku Emran mengakui bahawa kehidupan rumah tangganya memang mempunyai cabaran yang tersendiri, dia juga tidak terlepas dari mengalami situasi yang sama, namun tidak sampai mahu berjumpa dengan kaunselor. Selagi boleh dibawa berbincang dia menganggap itu lumrah menjadi suami isteri.

Ketinggalan zaman le pulak aku ni. huhu..berita keluar 5 Jun, aku post 10 Jun. Belasah jelah, yang penting tertarik dengan tajuk ni. Khabar angin yang tak betul atau gosip ni benar-benar tak betul? ish3, kita tunggu dan lihat.

Sekian.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...